zondag 26 mei 2013

Cadeautjes!

 
Nu ik zo aan het naaien ben leek het mij leuk ook eens een naaisel cadeau te geven.
Een roze-minnend vriendinnetje kreeg en tablet-hoes uit Stof-voor-durf-het-zelvers. De maten paste ik aan van I-pad naar Samsung. Het stofje moest vooral roze zijn en vrolijk.
 
 
Met het resultaat was ik heel blij tot ik de stof verbrande onder mijn strijkbout (ongeveer 6 uurtjes voor het gegeven diende te worden). Een nieuwe buitenkant werd er (te snel) om gestikt, al ging dit niet helemaal goed waardoor hij nu iets te klein geworden is.
Daarom krijgt het lieve vriendinnetje binnenkort hetzelfde exemplaar, maar dan passend om haar tablet.
 
 De voering werd roze met witte stipjes en ik maakte een bijpassende broche/haarspeld van deze handleiding (super!) in dezelfde stof.
 
Ze vond het 'supertof'. Missie geslaagd.

5 opmerkingen: